Επιστροφές - Αποστολές Προϊόντων
SHIPPING - RETURNS POLICY
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Όλα τα είδη μας προτού συσκευαστούν και αποσταλούν προς εσάς περνάνε από έλεγχο. Παρακαλούμε να ελέγξετε προσεκτικά κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων καθώς και τη συσκευασία τους προκειμένου να διαπιστώσετε άμεσα τυχόν ελαττώματα, είτε αποστολή λάθους είδους από εμάς, κ.ά. Εάν έχει συμβεί κάποιο λάθος και κάτι δεν είναι όπως το ζητήσατε , παρακαλούμε ΑΜΕΣΑ να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο (+30) 211 104 8000 και εμείς θα κανονίσουμε ο διανομέας να παραλάβει από εσάς το προϊόν της παραγγελίας σας, χωρίς καμία επιβάρυνση σε εσάς. Εμείς θα φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του με παρόμοιο είδος, ενώ στην περίπτωση που δεν θα υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό που πληρώσατε.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Χρεώσεις επιστροφών/Μεταφορικά έξοδα
Οι επιστροφές – αλλαγές γίνονται αποκλειστικά κατόπιν επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας μας (+30) 211 104 8000 και πάντα με χρέωση παραλήπτη, δηλαδή επιβαρύνεται οικονομικά η εταιρία μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει άλλη μεταφορική εταιρεία από αυτές που συνεργαζόμαστε, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Επιστροφές – Αλλαγές με άλλη μεταφορική εταιρία και χρέωση της εταιρίας μας, δεν θα παραλαμβάνονται.
- Για την πρώτη αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων ανά παραγγελία δεν υπάρχει επιβάρυνση στον πελάτη. Αναλαμβάνει τα έξοδα η εταιρία
- Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει ολοκληρώσει την πρώτη δωρεάν αλλαγή και επιθυμεί να κάνει και δεύτερη αλλαγή που αφορά την ίδια παραγγελία τότε η αποστολή του νέου δέματος έχει χρέωση 4,5€ ανεξαρτήτως αξίας του προϊόντος.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει ολοκληρώσει την πρώτη δωρεάν αλλαγή και επιθυμεί τελικά επιστροφή χρημάτων τα έξοδα επιστροφής αφαιρούνται από το επιστρεφόμενο ποσό και ανέρχονται στα 4,5€.
- Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρίας μας, επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό το οποίο πλήρωσε ο πελάτης και η αποστολή του νέου δέματος δεν έχει καμία χρέωση .
Δεκτές γίνονται οι επιστροφές εφόσον
– Το προιόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – φορεθεί και η συσκευασία του καθώς και το κουτί/καρτελάκι του θα αποσταλλούν μαζί του
– Αποσταλλεί μαζί με το προιόν και ενα αντίγραφο της απόδειξης πώλησης
Επιστροφές οι οποίες δεν θα τηρούν τους παραπάνω όρους , δεν θα γίνονται αποδεκτές και τα προιόντα θα επιστρέφονται ξανά πίσω στον πελάτη (με όποια πρόσθετη επιβάρυνση).
Διεύθυνση επιστροφής
25ης Μαρτίου 12, Ταύρος 17778, Αττικη
Τηλ.: (+30) 211 104 8000
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
1. Παράδοση στο χώρο της επιλογής σας.
Την αποστολή αναλαμβάνει εταιρεία διανομής – courier. Η χρέωση εδώ είναι ανάλογη του βάρους των αγορών σας.
2. Παραλαβή από οποιοδήποτε από τα καταστήματα λιανικής μας, (φυσικά χωρίς χρέωση μεταφορικών)
Μπορείτε να μας επισκεφθείτε σε οποιόδηποτε από τα καταστήματα λιανικής μας και να παραλάβετε από εκεί την παραγγελία σας. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε την επιπλέον δυνατότητα δοκιμής των ειδών που επιλέξατε και να δείτε και όλα μας τα προιόντα απο κοντά.
ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας θα λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail απο εμάς μέχρι και την στιγμή που θα την παραλάβει η εταιρεία διανομής.
- Με το που κάνετε την παραγγελία σας , αμέσως λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail απο εμάς με την επιβεβαίωσή της.
- Κατόπιν ακολουθεί η επεξεργασία της απο εμάς , και η συλλογή και έλεγχος των προιόντων. Μόλις τα προιόντα συλλεχούν απο εμάς , ενημερώνουμε την εταιρεία διανομής για να έρθει να την παραλάβει , και αμέσως σας ενημερώνουμε με νέο email αποστέλλοντάς σας και τον αριθμό αποστολής – voucher . Εαν η παραγγελία σας μπει εως τις 12:00 σε εργάσιμη ημέρα , τότε το είδος το παραλμβάνει ο διανομέαες απο εμάς την ΙΔΙΑ ημέρα και σας το παραδιδει σε 5-6 εργάσιμες.
Για αποστολές σε Κύπρο, η παραγγελία σας θα φτάσει σε 3-9 εργάσιμες ημέρες
*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή/και τηλεφωνικώς.
Η εταιρεία θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει ή δύναται να καθυστερήσει μια παραγγελία .Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής
- Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με φυσικά καταστήματα. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
- Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα-μέγεθος σε ένα από τα καταστήματα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
- Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της.
Ωστόσο σε περίπτωση που τύχετε σε μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό της θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.